کد خبر : 207904
تاریخ انتشار : جمعه 18 فروردین 1402 - 3:13

شناسایی ۱۶۵ مورد تغییر کاربری در ایام نوروز/ رضوانشهر و فومن در صدر جدول

شناسایی ۱۶۵ مورد تغییر کاربری در ایام نوروز/ رضوانشهر و فومن در صدر جدول

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ رضا وارسته روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: شناسایی این تعداد تغییر کاربری به واسطه ۱۱۸ مورد گزارش واحدهای گشت و ۴۷ مورد هم بر اساس اعلام مردمی بوده است. وی با بیان اینکه بیشترین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی شناسایی شده در نوروز مربوط به

شناسایی ۱۶۵ مورد تغییر کاربری در ایام نوروز/ رضوانشهر و فومن در صدر جدول

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ رضا وارسته روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: شناسایی این تعداد تغییر کاربری به واسطه ۱۱۸ مورد گزارش واحدهای گشت و ۴۷ مورد هم بر اساس اعلام مردمی بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی شناسایی شده در نوروز مربوط به حوزه شهرستان‌های رضوانشهر و فومن بوده است، اضافه کرد: از این میان تاکنون در پنج مورد آن‌ها تبصره ۲ و یک مورد تبصره یک ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی در این ایام اجرا شده است و در موارد دیگر اخطار صادر شده و سایر اقدامات لازم در دست انجام است.

تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی مبتنی بر اقدام علی الراس جهاد کشاورزی در تخریب ساخت و سازهای اراضی واقع شده در محدوده حاکم توسط قانون حفظ کاربری و اراضی زراعی و باغ‌ها است که با هماهنگی قضایی و اعزام نماینده مرجع قضایی و نیروی انتظامی و پس از استعلام لازم اجرا می‌شود، در اجرای تبصره یک ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها؛ جلوی اقدام «تغییر کاربری» گرفته می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی کشاورزی استان گیلان ضمن قدردانی از همکاری مردم برای ارائه گزارش‌های مربوط به تغییر کاربری امور اراضی اضافه کرد: در طرح نوروزی امسال ۱۱۹ گزارش مبنی بر تغییر کاربری اخذ شد که از این تعداد ۱۰۶ مورد از طریق سامانه ۱۳۱ و ۱۳ گزارش نیز به صورت حضوری دریافت شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۱۷ گشت حفاظت از کاربری اراضی کشاورزی در نوروز خاطر نشان کرد: این گشت‌ها در قالب تیم‌های سه نفره در راستای قانون حفظ اراضی زراعی و باغی و با هدف حفاظت و صیانت از اراضی کشاورزی طی این ایام در سطح استان فعالیت داشتند.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی در سایت‌های خبری پربازدید

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح