کد خبر : 208154
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 16:24

سامسونگ گلکسی F05، نسخه ای از M05 و A05 معرفی شد

سامسونگ گلکسی F05، نسخه ای از M05 و A05 معرفی شد

چند روز پیش، سامسونگ هند از گلکسی M05 رونمایی کرد که اساساً عرضه مجدد گلکسی A05 بود. اکنون این شرکت گلکسی F05 را معرفی کرده است که در ظاهر متفاوت به نظر می رسد، اما در داخل نیست. ادعای شهرت این گوشی الگوی چرمی در پشت است. تا آنجا که ما می توانیم بگوییم، در

Samsung Galaxy F05

چند روز پیش، سامسونگ هند از گلکسی M05 رونمایی کرد که اساساً عرضه مجدد گلکسی A05 بود. اکنون این شرکت گلکسی F05 را معرفی کرده است که در ظاهر متفاوت به نظر می رسد، اما در داخل نیست.

ادعای شهرت این گوشی الگوی چرمی در پشت است. تا آنجا که ما می توانیم بگوییم، در حال حاضر تنها یک رنگ موجود است، آبی گرگ و میش.

در حالی که ما به پشت نگاه می کنیم، باید به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 توجه کنیم. این دوربین می تواند ویدیوهای ۱۰۸۰p را تا ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط کند. در کنار آن یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی قرار دارد. در جلو، دوربین ۸ مگاپیکسلی وجود دارد. به طور خلاصه، این همان تنظیمات A05 و M05 است.

اکنون که به قسمت جلو نگاه می کنیم، صفحه LCD 6.7 اینچی PLS با وضوح HD+ (720 x 1600 پیکسل) را می بینیم. با فرکانس ۶۰ هرتز کار می کند. این گوشی با اندروید ۱۴ عرضه می شود و سامسونگ قول ارتقای ۲ سیستم عامل را داده است.

منبع:گسمارنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی در سایت‌های خبری پربازدید

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح