کد خبر : 208114
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 16:39

ممنوعیت TikTok در مونتانا با قاضی شکاک آمریکایی روبرو می شود

ممنوعیت TikTok در مونتانا با قاضی شکاک آمریکایی روبرو می شود

به گزارش کلیک نیوز و به نقل از رویترز ۱۲ اکتبر (رویترز) – یک قاضی آمریکایی روز پنجشنبه استدلال هایی را درباره اولین ممنوعیت ایالتی در نوع خود در مونتانا در مورد استفاده از برنامه اشتراک گذاری ویدیوی کوتاه TikTok شنید و با در نظر گرفتن یک چالش قانونی قبل از اجرای آن در ۱

A 3D printed Tik Tok logo is placed on a keyboard in front of U.S. flag in this illustration

به گزارش کلیک نیوز و به نقل از رویترز ۱۲ اکتبر (رویترز) – یک قاضی آمریکایی روز پنجشنبه استدلال هایی را درباره اولین ممنوعیت ایالتی در نوع خود در مونتانا در مورد استفاده از برنامه اشتراک گذاری ویدیوی کوتاه TikTok شنید و با در نظر گرفتن یک چالش قانونی قبل از اجرای آن در ۱ ژانویه. .

قاضی ناحیه ایالات متحده، دونالد مولوی، با در نظر گرفتن اعتراض دادگاه از سوی TikTok و کاربران، دفتر دادستان کل ایالت را در جلسه ای درباره ممنوعیت ایالتی که توسط قانونگذار تأیید شد، مورد سؤال قرار داد.

وی خاطرنشان کرد که هیچ ایالت دیگری برای ممنوع کردن TikTok از این روش پیروی نکرده است. “آیا این برای شما کمی عجیب به نظر می رسد؟” مولوی در طول جلسه استماع یک ساعته در میسولا، مونتانا پرسید.

TikTok که متعلق به ByteDance چین است، در ماه مه شکایت کرد و به دنبال آن بود که ممنوعیت ایالتی ایالات متحده را به دلایل مختلف مسدود کند و استدلال کرد که این قانون حقوق آزادی بیان متمم اول شرکت و کاربران را نقض می کند. یک شکایت جداگانه توسط کاربران TikTok در مونتانا تنظیم شده است.

این شرکت می گوید که TikTok که بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر آمریکایی دارد، توسط بیش از یک سوم ساکنان مونتانا استفاده می شود.

مولوی که توسط رئیس جمهور دموکرات، بیل کلینتون به سمت ریاست منصوب شد، به طور جداگانه استدلال ایالت را مبنی بر اینکه این ممنوعیت برای محافظت از داده های کاربران TikTok در ایالت ضروری است زیر سوال برد و در مورد اینکه آیا ایالت “پدرانه” است یا خیر.

“همه افراد در TikTok داوطلبانه داده های شخصی خود را ارائه می دهند. بنابراین اگر آنها بخواهند این اطلاعات را به هر پلتفرمی که هست بدهند، چگونه می توانید از آنها محافظت کنید؟” مولوی پرسید.

او پیشنهاد کرد که دولت می‌گوید: “این افراد نمی‌دانند دارند چه می‌کنند. آنها خود را در معرض ارتش چین قرار می‌دهند. بنابراین باید بگوییم که شهروندان Tiktok را از اعمال برخی آزادی‌های فردی منع کنید.”

مولوی گفت که در اسرع وقت حکومت خواهد کرد.

کریستین کوریگان، وکیل کل مونتانا، گفت که ایالت ها اغلب به تنهایی عمل می کنند و به محدودیت های اخیر کالیفرنیا در مورد افزودنی های غذایی اشاره کرد. کوریگان گفت: «فقط به این دلیل که یک ایالت اولین کاری است که انجام می دهد، به این معنی نیست که لزوماً از مرحله خارج است.

کوریگان همچنین استدلال کرد که ایالت می تواند حتی در صورتی که مصرف کنندگان داده ها را داوطلبانه تحویل دهند، اقدام کند و آن را با ساکنینی که از یک وب سایت قمار ورزشی خارج از ساحل استفاده می کنند مقایسه کرد که خطر سرقت شماره کارت اعتباری را برای مصرف کنندگان به همراه داشت.

الکساندر برنگات، وکیل TikTok در جلسه استماع گفت که ممنوعیت مونتانا با متمم اول مغایرت داشت و همچنین قانون فدرال از آن جلوگیری می کرد زیرا ایالت در تلاش بود “یک سیاست خارجی برای ایالت مونتانا اعلام کند” – موضوعی که به فدرال واگذار شده است. دولت.

روز سه‌شنبه، یوتا از TikTok شکایت کرد و آن را به آسیب رساندن به کودکان از طریق نگه داشتن عمدی کاربران جوان برای صرف زمان ناسالم در پلت فرم اشتراک‌گذاری ویدیوی کوتاه متهم کرد. این دعوا شبیه به دعوای ایندیانا و آرکانزاس است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 5 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی در سایت‌های خبری پربازدید

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح