کد خبر : 206403
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 بهمن 1401 - 21:16

بهره‌برداری از بزرگترین پروژه بخش خصوصی انتقال پساب کشور در کوار

بهره‌برداری از بزرگترین پروژه بخش خصوصی انتقال پساب کشور در کوار

به گزارش ایلنا، نماینده کوار، خرامه و سروستان گفت: بزرگترین پروژه بخش خصوصی انتقال پساب کشور از صنعتی تصفیه خانه پساب شیراز به مجتمع فولاد پاسارگاد به طول ۵۶ کیلومتر به بهره‌برداری رسید. عبدالعلی رحیمی مظفری، افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر هشت هزار میلیادر ریال طی مدت سه سال توسط بخش خصوصی اجرا 

بهره‌برداری از بزرگترین پروژه بخش خصوصی انتقال پساب کشور  در کوار

به گزارش ایلنا، نماینده کوار، خرامه و سروستان گفت: بزرگترین پروژه بخش خصوصی انتقال پساب کشور از صنعتی تصفیه خانه پساب شیراز به مجتمع فولاد پاسارگاد به طول ۵۶ کیلومتر به بهره‌برداری رسید.

عبدالعلی رحیمی مظفری، افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر هشت هزار میلیادر ریال طی مدت سه سال توسط بخش خصوصی اجرا  و  با حضور مدیرعامل سازمان آبفا کشور در شهرستان کوار به بهره‌برداری رسید.

رحیمی، اظهار داشت: با اجرای این پروژه، ظرفیت انتقال ۵۰۰ لیتر بر ثانیه پساب از شیراز به دومین صادر کننده فولاد کشور ایجاد شده که در حال حاضر ۱۰۰ لیتر بر ثانیه انتقال و مصرف می شود تا علاوه بر تامین کل آب مورد نیاز این مجتمع صنعتی، آب مورد نیاز توسعه فضای سبز و صنایع پایین دستی این مجتمع که در دست مطالعه قرار دارد نیز تامین شود.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان، یادآور شد: مجتمع فولاد پاسارگاد کوار یکی از بزرگترین مجتمع های صنعتی خصوصی کشور است که در حومه شهر کوار در استان فارس قرار دارد و بیش از پنج هزار نفر که اکثریت آنها را نیروهای بومی تشکیل می‌دهند در آن اشتغال دارند.

انتهای پیام/

منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی در سایت‌های خبری پربازدید

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح