کد خبر : 208134
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 22:27

ردمی ۱ میلیون دستگاه K70 می فروشد، لامبورگینی ادیشن فردا وارد بازار می شود

ردمی ۱ میلیون دستگاه K70 می فروشد، لامبورگینی ادیشن فردا وارد بازار می شود

به گزارش کلیک نیوز و به نقل از گسمارنا Redmi یک ماه پیش سری K70 را معرفی کرد و امروز، این شرکت اولین نقطه عطف عمده در فروش را اعلام کرد. برند شیائومی تنها در دو هفته موفق شد ۱ میلیون دستگاه از این خط تولید کند و رکوردهای قبلی سری K را شکست. کاربران یکی

به گزارش کلیک نیوز و به نقل از گسمارنا Redmi یک ماه پیش سری K70 را معرفی کرد و امروز، این شرکت اولین نقطه عطف عمده در فروش را اعلام کرد. برند شیائومی تنها در دو هفته موفق شد ۱ میلیون دستگاه از این خط تولید کند و رکوردهای قبلی سری K را شکست.

کاربران یکی از سه گوشی Redmi K70، K70 Pro یا K70e را خریداری کردند. نسخه ویژه در ابتدا در دسترس نبود، اما فردا، ۲۱ دسامبر (۲۱ دسامبر) وارد بازار می‌شود – خودروی لامبورگینی اسکوادرا کورس با طراحی متفاوت در پنل پشتی.

Redmi K70 با قیمت ۲۴۹۹ یوان (۳۵۰ دلار) وارد بازار شد، در حالی که K70 Pro از ۳۲۹۹ یوان (۴۶۵ دلار) شروع شد – قیمت‌های جذاب برای گوشی‌هایی با دوربین‌های ۵۰ مگاپیکسلی جدید و چیپست‌های درجه یک.

سومین محصول اضافه شده به این مجموعه، Redmi K70e، دارای چیپست Dimensity 8300 Ultra، شارژ تا ۹۰ وات و همان طراحی دوربین سه گانه است که تنها ۱۹۹۹ یوان (۲۸۰ دلار) قیمت دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 7 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی در سایت‌های خبری پربازدید

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح