کد خبر : 208015
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 خرداد 1402 - 2:04

رفع نقص فنی ایستگاه پمپاژ آب شهر قیدار

رفع نقص فنی ایستگاه پمپاژ آب شهر قیدار

علیرضا جزء قاسمی، امروز با اعلام این خبر،  اظهار کرد: این حادثه که به دلیل نشت آب در تاسیسات ایستگاه پمپاژ شماره ۲ شهر قیدار رخ داده بود، با تلاش شبانه نیروهای شرکت آب و فاضلاب استان زنجان طی ۹ ساعت رفع و خدمات مستمر آب در این شهر برقرار شد. مدیر عامل شرکت آب

رفع نقص فنی ایستگاه پمپاژ آب شهر قیدار

علیرضا جزء قاسمی، امروز با اعلام این خبر،  اظهار کرد: این حادثه که به دلیل نشت آب در تاسیسات ایستگاه پمپاژ شماره ۲ شهر قیدار رخ داده بود، با تلاش شبانه نیروهای شرکت آب و فاضلاب استان زنجان طی ۹ ساعت رفع و خدمات مستمر آب در این شهر برقرار شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، ادامه داد: در این عملیات با برنامه ریزی مناسب، تامین به موقع الکترو پمپ  و برخورداری از نیروهای فنی و متخصص، نسبت به نصب پمپ های جدید در کمترین زمان اقدام و ایستگاه پمپاژ وارد مدار بهره برداری شد.

وی یادآورد شد: شهر قیدار به لحاظ موقعیت جغرافیایی فاقد منابع آب زیرزمینی بوده و بیشتر آب مورد نیاز این شهر از دشت “گوندره” تامین می شود.

وی، افزود: به دلیل وجود اختلاف ارتفاع دشت گوندره با شهر قیدار، پمپاژ آب به شهر در سه مرحله انجام می شود که این روند ریسک بهره برداری را به طور قابل توجهی بالا می برد و هرگونه قطع برق و یا نقص فنی، آبرسانی به این شهر را دچار اختلال می کند.

جزء قاسمی در پایان،  ابراز امیدواری کرد در آینده با انتقال آب از سد تالوار علاوه بر تامین آب شرب شهر قیدار، ریسک بهره برداری از آب در این شهر نیز کاهش یابد.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی در سایت‌های خبری پربازدید

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح